فال فردا دوشنبه 26 شهریور ماه 1403 / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!

فال فردا دوشنبه 26 شهریور ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

به گزارش منهای اقتصاد فرتاک؛ فال فردا، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

به هر حال، باید توجه داشت که فال فردا تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال فردا صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

قانون همواره حامی کسی است که بی باکانه، منتها خردمندانه خرج می کند.

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

هرآنچه آدمی درباره دیگران بگوید، درباره او خواهند گفت. و هرآنچه برای دیگری آرزو کند، همانا برای خود آرزو کرده است.

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

زندگی تو در اختیار خودت است. مهم نیست که الان در کجا هستی و چه بر سر زندگی ات آمده است. تو می توانی آگاهانه افکار خودت را انتخاب و زندگی ات را متحول کنی. وضعیتی به نام یاس وجود ندارد. تک تک موقعیت های زندگی ات می تواند دگرگون شود!

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

تن به یمن کلام، و در پرتو بینش روشن می تواند دگرگون، و بازآفرینی شود؛ و بیماری را یکسر از صفحه هشیاری بزداید. انسان آگاه از ماوراءالطبیعه می داند که بیماری در ذهن ریشه دارد؛ و برای شفای تن، نخست باید روح را شفا داد. و روح، همان ذهن نیمه هشیار است که باید از تفکر نادرست رهانیده شود.

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

جمله تاکیدی :

من برای زیبایی و عشقی که مرا احاطه کرده است سپاسگزارم.

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

آیا می دانید وقتی سعی دارید پی ببرید خواسته تان چگونه به واقعیت می پیوندد، درواقع دارید خواسته تان را از خود می رانید؟ وقتی سعی دارید پی ببرید چگونه می توانید خواسته تان را به واقعیت درآورید، پیغام بزرگی را به کائنات می فرستید که می گوید این خواسته مال من نیست اگر دقیقا همان فرکانس خواسته تان را از خود ساطع نکنید، کائنات چگونه خواهد توانست سیگنال شما را دریابد و خواسته تان را به شما ببخشد؟

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمی کند!

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

تو خودت قوی ترین مغناطیس عالم هستی! تو قدرت جاذبه ای درون خودت داری که از هر چیز دیگری در این دنیا قوی تر است و این قدرتِ مغناطیسِ سنجش ناپذیر، از افکار خودت ساطع می شود.

جان اساراف

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

هر موقع از روز و هر وقت که یادتان افتاد، بگویید : من شاد هستم.

اگر دوست داشتید روزی هزار بار بگویید. مرتب بگویید، ولی هر کلمه را آرام ادا کنید و تاکیدی یکسان روی هر کلمه داشته باشید. وقتی دارید آرام آرام آن ها را تکرار می کنید، معنای هر کلمه را حس کنید و تا می توانید در درون خود احساس شادی کنید. این احساس را هر روز ایجاد کنید. احساس شادی تان در درون باید بیشتر از واکنش تان به شرایط در بیرون باشد. در این صورت، شرایط بیرون را تغییر خواهید داد. شادی، شادی را جذب می کند.

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

به محض آرام شدن دریا، کشتیهای انسان از راه می رسند. مادام که آدمی در برابر وضعیتی مقاومت کند، آن را به سوی خود خواهد کشید. اگر بکوشد از وضعی بگریزد، همواره آن وضع را به همراه خواهد داشت. و به هرکجا که برود آن وضع او را دنبال خواهد کرد.

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

برای ایجاد یک تغییر، باید به مسائل، آن گونه که آرزو دارید باشند، بنگرید نه آن گونه که در واقع هستند:

این رازی است که تنها افراد موفق می دانند و در کتاب های علمی با عنوان “تجسم دیداری” از آن یاد می شود. مایکل فلپس هر شب قبل از خواب خود را برنده تجسم می کرد. همان گونه که می بینید وی در حال حاضر پرافتخارترین قهرمان تاریخ بازی‌های المپیک و دارنده ۲۲ مدال شنا است. به منظور تأثیر هر چه بیشترِ تفکرات مثبت بر روی اتفاقات، بایستی نادیده بگیرید که چه کارهای دشواری هستند – و هم چنین به این که دیگران شما را چگونه می بینند کاملاً بی توجه باشید. و تنها تمام تمرکز خود را حول این محور بگنجانید که دوست دارید چه اتفاقاتی برایتان به وقوع بپیوندند.

فال راز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

از تماشای برنامه های تلویزیونی همانند جنایت و بیماری که انرژی های منفی را به شما منتقل می کنند، اجتناب کنید:

با دیدن این برنامه ها تنها موجب می گردید به آنان بیشتر فکر کرده و شانس اتفاق افتادنشان را افزایش دهید. باز هم یادآوری می کنیم که: با توجه شما به هر چیزی، آن مورد بیشتر و بیشتر به سمت شما کشیده می شود.