فال فردا یکشنبه 25 شهریور ماه 1403 / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!

فال فردا یکشنبه 25 شهریور ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

برای مطالعه فال های روز ، حافظ،انبیا، تاروت کبیر، کائنات، ورق، قهوه، شمع و…اینجا کلیک کنید

به گزارش منهای اقتصاد فرتاک؛ فال فردا، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

به هر حال، باید توجه داشت که فال فردا تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال فردا صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.~

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

با آغاز هفته کاری موقعیت های فراوانی به ویژه در زمینه خرید، فروش و مسائل مالی برای شما فراهم خواهند شد؛ اما برای اینکه از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنید باید عملگرا و منطقی باشید و حواستان را هم جمع کنید. یادتان باشد تنها خوری نکنید و دیگران را نیز در این موقعیت شریک کنید. برای این که بتوانید کارها و فعالیت های مفید جدیدی را به برنامه کاری خود وارد کنید کارهای اضافی که انرژی شما را بیهوده هدر می دهند را از برنامه خود حذف کنید. اگر عشق گذشته تان هنوز در فکرتان است فردا وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید. اگر نیاز است با طرف مقابلتان حرف بزنید و ناگفته ها را بیان کنید تا فراموشی برایتان راحت شود.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

فردا احساس می کنید همه وزن دنیا روی شانه های شما است. همین باعث می شود تا آهسته تر گام بردارید. در روحیه شما هم اثر منفی دارد زیرا مسوولیت ها برایتان دشوارتر از همیشه به نظر خواهند رسید و این مساله نگرانتان می کند. همه کاری که فردا باید انجام دهید این است که تمرکز خود روی کارهایتان را حفظ کنید. در مورد زندگی عاشقانه خود باید دقیق تر باشید و بیشتر به آن بها دهید. اگر همه زندگی خود را وقف کار کرده اید، فردا با عشقتان وقتی اختصاص دهید و با هم به تحلیل رابطه تان بپردازید.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

فردا ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

باوجود اینکه در سال جدید خوشی‌ها و لذت‌های جدید به زندگی تان راه پیدا کرده است، ولی اکنون شما احساس سرخوردگی می‌کنید! شاید شما دوران سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشته باشید، اما حالا آسمان نورانی تر شده و افق‌های روشنتری پیش رو دارید! اما مشکلات هم کمین کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هایتان از دستتان در برود دلسرد و ناامید خواهید شد. با رد کردن و نادیده گرفتن واقعیات زندگی فقط اتفاقات غیر قابل اجتناب را به تاخیر می‌اندازید. شما می‌توانید با هوشمندی و آگاهی نگرش‌های منفی را در خود شناسایی کرده و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.~

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

به نظر می‌رسد که شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینکه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده‌های متفاوت را بپذیرید.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

فردا همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما فردا تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.~

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

مشغله فکری فردا به شما اجازه نمی‌دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی‌گذارد که حتی به راههای ساده‌تر کردن زندگی‌تان فکر کنید. اگر به نظر می‌رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری‌ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد.

فال ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

فردا دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید و برای عشقتان از هر دری سخن بگویید. ولی اگر قرار است شام رمانتیکی بخورید زیاده روی نکنید. باید گاهی هم به او فرصت حرف زدن بدهید و او هم بتواند احساس خود در مورد این رابطه را ابراز کند. اگر خوب گوش دهید چیزهایی یاد می گیرید. اختلافات با دوستان و شرکا فردا در نقطه ای پیش می آیند. نگران نباشید. در تصویر کلی تر، می توانید روی اهداف بلندمدت بخصوص با دوست یا شاید گروهی تمرکز کنید. صحبت های جدی شرایط را سخت تر می کنند. فردا ذهنتان می تواند همه چیز را به راحتی حل کند. همه چیز را آنطور که هست می بینید و در مورد تصمیمات خود عقلانی و منطقی رفتار می کنید.