فال راز چهارشنبه 14 شهریورماه۱۴۰۳/ رازهای پنهان و فرصت‌های طلایی در انتظار شما هستند!

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فال های دیگر اینجا کلیک کنید

به گزارش منهای اقتصاد فرتاک ؛ مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک  سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

به یاد داشته باشید که احساس خشم و عصبانیت و احساسات منفی به سوی شما باز می گردد و احساس عشق همان را به سوی شما بازمی گرداند. هر حسی که شما به کسی داشته باشید همان به سوی شما بر می گردد.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کلید تجسم در این است که به تصویری که در ذهن دارید تحرک بدهید و خودتان نیز در تصویر حرکت داشته باشید. اگر تصویر را مانند فیلم متحرک کنید، خیلی سریع تر می توانید در تجسم کردن ماهر شوید. اگر تصویر بی تحرک باشد، نگه داشتن آن در ذهن بسیار سخت تر می شود. به هنگام تجسم، آن قدر به تصویر خود تحرک بدهید که ذهن تان سخت درگیر شود تا دیگر نتواند به چیز دیگری فکر کند.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

ما کاملا در انتخاب خواسته هامان آزاد هستیم. اکنون قدرت در دستان ما است. انتخاب با خود شما است که چگونه این قدرت را در زندگی به کار گیرید. می توانید انتخاب کنید که: امروز زندگی شادتری داشته باشید، یا این که آن را به فردا موکول کنید. کدام یک بهتر است؟ انتخاب با شماست.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

سه گام ساده برای خلق خواسته تان. با این حال، گام دوم، باور کردن، را می توان سخت ترین گام دانست؛ و نیز بزرگ ترین گامی که تاکنون برداشته اید. باور کردن تردید را در بر نمی گیرد. باور کردن ایمان مطلق است. باور کردن بی توجه به رخدادهای بیرون، تزلزل ناپذیر باقی می ماند. آنگاه که باور کردن را خوب دریابید، مهار زندگی تان را به دست گرفته اید.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

خرد لایتناهی (خدا) همواره آماده است که کوچکترین یا بزرگترین آرزوی انسان را برآورد.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

جمله تاکیدی را باید بارها و بارها تکرار کرد. گاه ساعت ها در یک وهله: خاموش یا به صدای بلند. آرام، اما با عزمی جزم.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

توضیح دیگه‌ای که در مورد راز قانون جاذبه باید گفت اینه که ، هرگز از کسی خواسته نشده که به کنترل یا هدایت تمام افکارشون بپردازن چون این کار به دیوانگی افراد منتهی میشه ، بلکه باید از خیل افکار متعددی که در طول زندگی به سُراغ ما میان ، همیشه افکاری رو که می‌پسندیم و مثبت هستن نگهداری کرده و باقی رو دور می‌ریزیم. در واقع ما تجدید نظری در نحوه فکر کردن مداوم و ادامه افکاری که به سراغمون میان خواهیم داشت.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

جملات تاکیدی :
ندا و بصیرت درونی من به مراتب بیشتر ، ژرف تر ، واضح تر و رساتر از عقاید و نظریات بیرونی است . من حاکم بر زندگی خودم هستم و کائنات جوابگوی هر امر من است . راجع به هر آنچه می خواهم فکری جدید می کنم، آنها را حس می کنم و شاکر هستم که عملی شده اند .

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

قانون جذب بی طرف است. درست مثل دستگاه فتوکپی عمل می کند. قانون هر لحظه از فکر و احساس شما فتوکپی می گیرد و عین آن نسخه را به شما بر می گرداند؛ که همان زندگی تان می شود. این فرایند شما را قادر می سازد که دنیای خود را به راحتی زیر و رو کنید.
برای تغییر دنیای بیرون، تنها کاری که باید بکنید این است که روش احساس کردن و اندیشیدن تان را تغییر دهید، تا قانون جذب از این تغییر فتوکپی بگیرد.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

انسان به هنگام انتقاد یا ملامت به سیم لخت برق دست می زند، و هر لحظه ممکن است ضربه ای هولناک بر او وارد آید.

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

تو افکار غالبی را که در ضمیر خودآگاهت حفظ کرده ای، خواه این افکار آگاهانه باشد یا غیر آگاهانه، جذب می کنی.
مایکل برنارد بک ویث

 فال راز 14 شهریور ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

غیرممکن است که همزمان کسی بتواند احساس خوبی داشته باشد و در عین حال افکار منفی هم در سر بپروراند. اگر حال و هوای خوبی داری، به این دلیل است که افکار خوبی در سر داری. می دانی، تو هر آنچه در زندگی می خواهی، می توانی داشته باشی؛ محدودیتی وجود ندارد، اما به یک شرط؛ تو باید حال و هوای خوبی داشته باشی. وقتی در این مورد فکر می کنی، این همان چیزی نیست که همیشه دلت می خواسته داشته باشی؟ الحق و الانصاف که قانون جذب بی عیب و نقص عمل می کند.