انهدام باند حرفه‌ای سرقت خودرو در مشهد؛ بازگشت اموال به مالباختگان

 پلیس آگاهی مشهد موفق به دستگیری 6 سارق حرفه‌ای شد که به 306 فقره سرقت خودرو و لوازم جانبی آن دست زده بودند. با تلاش ماموران، بخش قابل توجهی از اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.

به گزارش سرویس منهای اقتصاد فرتاک اقتصادی؛ در پی افزایش گزارش‌های سرقت از خودروها در مناطق مختلف شهر مشهد، پلیس آگاهی این شهر با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری 6 سارق حرفه‌ای شد. این باند با استفاده از خودروهای سرقتی و پلاک‌های جعلی، اقدام به سرقت لوازم و قطعات خودروهای پارک شده می‌کردند.

ماموران پلیس آگاهی با انجام عملیات‌های پیچیده و تعقیب و گریزهای طولانی، موفق شدند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی از لوازم و قطعات مسروقه خودرو، چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

سردار احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، با اعلام این خبر گفت: “با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی، این باند حرفه‌ای سرقت خودرو متلاشی شد و بخش قابل توجهی از اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد. این دستگیری‌ها نشان از عزم جدی پلیس برای برخورد با سارقان و ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان دارد.”